Thursday, March 5, 2009

Promote BAJU TARBIYAH


Membeli sambil beramal
Memakai sambil mengislah
Segala-galanya indah jika kerana ALLAH SWT


Dengan inspirasi dari iluvislam.com,melaui perbincangan dengan ahli2 usrah ditempat pengajian kami dan juga melalui forum2 iluvislam.com. Maka,kami dengan sukacitanya, ingin memperkenalkan satu produk yang diberi nama sbg baju tarbiah dalam mevariasikan kaedah2@uslub2 dakwah demi mencapai satu matlamat yang satu.

Amat mudah caranya, dengan hanya sehelai baju, kita sudah dapat beramal & berdakwah di jalan ALLAH SWT... Bagaimana??? mungkin ada segelintir pembaca tertanya-tanya... baiklah, begini caranya ia amat mudah sekali, dengan membeli sehelai baju ini, para pembeli sekalian secara tidak langsung telah melakukan amal jariah kerana ALLAH SWT di mana keuntungan daripada hasil jualan ini akan disumbangkan ke dana kelab usrah kami dan ia akan digunakan untuk menganjurkan pelbagai program2 tarbiah dan kem pembinaan rohani bagi peserta-peserta yang akan mengikuti program yang bakal diadakan antaranya:

-Program tafaquh fideen
-Program Intensif pengajian pondok sempena musim cuti di Baitul Qurra
-Mukhayyam,Tamrin,Daurah,Kem2 motivasi dan pelbagai lagi aktiviti tarbiah yang lain


"bersama mengislamkan kehidupan" Besarlah harapan kami melalui baju ini supaya si pemakai akan menyedari akan tugas yang perlu dipikul oleh dirinya sendiri di samping menyedarkan masyarakat sekeliling berkenaan tugas yang telah diamanahkan oleh mereka selaku hamba ALLAH SWT di samping dapat membantu menyebarkan dakwah melalui baju tarbiah ini.

Anda juga boleh turut sama membantu samaada dalam mempromosi,menempah, menjual,membeli serta memakai baju ini...Semoga usaha anda dalam membantu kami mengumpul dana diberkati ALLAH SWT.InsyaALLAH.

Design2 baju Islamik...


(RM26 each)


Kaedah penghantaran:


*Pos Ekspress

Penghantaran dilakukan dari Petaling Jaya. Ia biasanya akan dibuat setiap hari kecuali Sabtu dan Ahad. Penghantaran pos ekspress kebiasaannya mengambil masa 1-3 hari bergantung pada lokasi penghantaran. Kos penghantaran ditanggung oleh pembeli.Sekiranya jumlah baju muat utk satu sampul, maka kos penghantaran adalah mengikut 1 sampull shj.

1 pos ekspress =RM 5

Kaedah penghantaran:

* Pos Laju

Penghantaran dilakukan dari Petaling Jaya. Ia biasanya akan dibuat setiap hari kecuali Sabtu dan Ahad. Penghantaran pos laju kebiasaannya mengambil masa 1-3 hari bergantung pada lokasi penghantaran. Kos penghantaran ditanggung oleh pembeli.

Untuk mengetahui kadar penghantaran bagi kawasan anda, anda boleh layari laman web Pos Malaysia.anda bebas utk memilih menggunakan khidmat pos ekspress @ pos laju...

* T E M P A H A N

Sebarang tempahan boleh dibuat melalui

email: awe_kmehe@yahoo.com
Sms : 019-9445752

Sila nyatakan butiran berikut:

Kod Produk & Saiz(M,L,XL,XXL):
Nama:
Alamat:
E mail:
No Tel:


Tempahan yang dibuat adalah berdasarkan stok barangan. Pembayaran hendaklah dilakukan setelah mendapat pengesahan dari kami bagi mengelakkan kekeliruan. Sekiranya anda ingin membuat pembatalan pesanan sila maklumkan kepada kami segera.

Baju Muslimin










Baju Muslimah









p/s: ana x amek keuntungan pape.. cume tlg lillahitaala...

No comments: